måndag 21 september 2009

Det där med att vara aktiv...

Ni som känner mig vet, att det inte är en av mina starka sidor. Men att faktiskt starta en blogg, skriva ett inlägg, och därefter låta den falla ur minnet. Det förvånar till och med mig. Visserligen gillar jag att bli förvånad, speciellt av mig själv. Det känns bra, som att man inte blir tråkig och vardaglig liksom. Man kan fortfarande förvåna sig själv. Känns som en positiv känsla, don't you think?

Well, back to reality. Ringde precis och väckte min boyfriend som befinner sig på andra sidan Atlanten. I Kanada. Lönnens land. Läs hans blogg om ni vill www.niklasolen.wordpress.com

Jag har lovat min kära familj att städa köket idag, och skall faktiskt hinna med att studera en gnutta. So I'll better get going now...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar