söndag 16 maj 2010

Up and away

Helgen lider mot sitt slut och jag har packat väskan för hemgång under dagen. Som tur är befinner sig mina föräldrar i Skåne denna helgen också, vilket innebär skjuts hem till Götet. Denna gången blir extra trevlig eftersom Niklas beslutat sig för att följa med på färden. I like a lot.

Kvällens planer är med andra ord inte bestämda ännu, men troligtvis en film och chips med dipp. Det hade inte suttit fel. Bra sätt att avsluta veckan på. Morgondagen hade jag egentligen tänkt att jobba, men ändrade planer så schemat är tomt.

Resten av veckan blandas med skola, jobb och presentpanik. Älsklingen fyller 25 år på lördag, vilket innebär att jag som flickvän borde komma på en utmärkt present. Men vi får se hur det går med det. Jag kankse råkar bli sjuk och på så sätt köper mig lite extra tid så jag kommer på nåt bra. Om ni har någon idé (alla är välkomna) så kan ni kommentera eller maila mig. Alla tips tas tacksamt emot.

Nej, nu avlägsnar jag mig från datorn och så småningom från Skåne också. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar