söndag 13 juni 2010

Skaaaune

Tillbringar helgen/veckan i Skåne. Vi var på min pojkväns kusins studentmottagning i Halmstad i fredags. Grattis Malin. Hängde sedan med ner till Skåne. Igår var vi på stan med Niklas föräldrar, Anders och Kia. Jag hittade ett par röda shorts och såg en fantastisk klänning på rea, tyvärr hängdes den undan av en annan i butiken. Hemskt att jag inte fick möjligheten att slå till. Hade passat alla sommarkvällar. På kvällen var vi bjudna på middag hos en annan av Niklas kusiner och det var jättetrevligt. Utsökt mat och mycket trevligt sällskap. Kvällen fortsatte med förfest hos Maria och utgång på Lunds nation. Avslutade med världens godaste hamburgare innan det var dags för taxiresa hem.

Idag har vi dock gått på lågfart, inte många knop. Jag har läst ut min bok, sovit, tittat på tv osv. Vi hoppas på bättre väder under veckan som kommer, så jag kan få användning av mina nya shorts. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar