torsdag 25 februari 2010

2½ män

2½ män går på TV nu.

Vilket får mig osökt att tänka på min tenta jag hämtade ut idag.
2½ poäng från VG på senaste ekonomitentan. Lite irriterande. Men what to do?

Annars har det inte hänt mycket. Var i skolan mellan 12-16 och gick igenom redovisning. Kommunallagen m.m. Jag gillar nya föreläsaren, han verkar käck. ;)
Vi skall ha ett grupparbete, där vi skall analysera årsredovisningar i en kommun under en femårsperiod. Låter ju föga intressant, men who knows?

Jag ser fram emot min Lanzarote resa. Det bär av om knappt en och en halv vecka. Sjukt gött!

Imorgon är det jobb som gäller. Vilket innebär att jag borde sova nu, men det gör jag inte. Ovanligt va?

2 kommentarer:

  1. Du är käck älskling ;)
    Love you
    puss

    SvaraRadera
  2. Käck är ett bra ord. Tänk på David (Stefans david) han får vara tjeck hela tiden! ;)

    SvaraRadera