onsdag 10 februari 2010

Skolvecka

I måndags träffades vi i gruppen tidigt i skolan och satt och gick igenom vårt arbete. Därefter hade vi föreläsning, dock föga givande och därefter var vi tvungna att sitta en stund till med grupparbetet. Kom inte från skolan förrän vid klockan 18. Kom hem, åt lite, och därefter satte jag igång med korrekturläsandet av texten. Så mycket som tyvärr behövdes ändras, så kände mig inte klar med det förrän klockan hade hunnit bli halv 2 på natten.

Tisdagmorgon unnade jag mig lite sovmorgon, och var inte i skolan förrän halv 12. Lunchade med Amanda och satte mig sedan och pluggade med Andrea. Vid femtiden var det dags för mig att ge upp och gå till franskan. Slutade vid 8tiden och gick och hängde med min bror som var i stan. Vi skulle nämligen köra hem pappa som varit på party klockan 23. Så hade inte kommit hem förrän klockan var strax innan tolv igår. Lång dag igen med andra ord.

Därför har jag unnat mig en långsam och mysig morgon idag, med god frukost och trevlig läsning. Tyvärr är det dags att sätta igång med pluggandet nu, så jag förhoppningsvis slipper plugga så mycket när min kära pojkvän är här. Well see you later helt enkelt.

Förövrigt är det sjukt fint väder idag, strålande sol och blå himmel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar