tisdag 24 augusti 2010

Dags för en liten paus! LISTA!

Du heter: Sara

Smeknamn: Har inget speciellt, Sara har alltid fungerat bra.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag brukar inte vara ledsen och om jag är det har jag ingen aning om vad som råkar vara på radion.

Beroende av: Min pojkvän, min familj och mina vänner såklart.

Vad tror folk om dig? Att jag är snäll

Stämmer det? haha, klart det gör!

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon tror jag.

Hur imponerar man på dig? Jag blir imponerade av bildade människor, intelligenta och allmänbildade människor.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, det är inget ovanligt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Eva "Jaaaa, asball!! :) Nu är jag helt slut, många känslor idag! :) puss!"

Var bor du? Utanför Göteborg men flyttar in till stan om två veckor!

Trivs du där? Ja, jättebra!

Hur svarar du i mobilen? Ah, det är Sara

Vem ringde du senast? Min pojkvän.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han jobbade och skulle ringa mig när han slutat jobba

Antal timmar sömn inatt: Lagom, var vaken rätt sent och tittade på Criminal Minds men fick sova till halv nio idag, så jag är nöjd!

Sov du ensam: Ja, tyvärr. Men idag kommer min man så då blir det ändring på det!

Brukar du komma i tid: Japp, med en pappa till tidsoptimist vet jag hur irriterad man kan bli när tider inte hålls. Därför är jag alltid i tid!

Hur känner du dig nu: Halvseg i huvudet av allt pluggande under dagen, annars rätt bra till mods.

Vanligaste färg på dina kläder: Oj svårt, blå kanske?

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt, finns fräscha och ofräscha, snygga och fula osv.

Vad saknar du: Just nu; lite motivation

Hade du en bra kväll igår: Jadå, bänkade mig framför danska hollywoodfruar och tog igen mig efter en hård pluggdag!

Favorit dryck på morgonen: Earl Grey te, med mjölk och honung

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt midnatt

Är du blyg? Nej det kan man inte kalla mig.

Sysslar du med någon idrott: Golf, om det får räknas som idrott.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, attraktion vid första ögonkastet. Men det är inte alltid det går att bygga något på attraktionen.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Helikoptern och kissa utomhus, fusk att det är så lätt för killar ju!

Är du nöjd med ditt liv: Japp, so far so good.

Är du bortskämd: Det beror helt på hur man ser det, bortskämd med kärlek, men personligen tycker jag att alla barn skall vara det.

Vad gör du i morgon: Pluggar, umgås med min pojkvän, förhoppningsvis spelar lite golf om vädret tillåter och därefter middag med min mormor som fyller år.

Vad är det värsta du vet? Ormar, rent spontant. Men egentligen finns det mycket värre saker, som otrohet och svek.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut, det känns tryggt.

Vad är det finaste du fått? Det finaste jag fått, det var en svår fråga. Finns så mycket fint jag fått. Släktsmycken som gått i arv står mig väldigt nära och världens finaste pärlörhängen som jag fick av min pojkvän nu på min födelsedag står högt upp på listan!


Du samlar på: Ingenting, men jag gillar skor

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara så jag har en bra kontantinsats till en fin lägenhet i framtiden till mig och min pojkvän. Åka på en riktigt härlig semester också.

Vill du gifta dig: Självklart!

Vill du ha barn: Jag tror det, men man vet aldrig. Inte än på ett tag iaf.

Är du musikalisk? hahahahah, inte det minsta.

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk tror jag...

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

1 kommentar:

  1. URSÄKTA mig damen! Inga smeknamn? Jag kan en triljon typ. Från jos

    SvaraRadera