torsdag 19 augusti 2010

Welcome back!

Nu känner jag att hösten börjar komma krypande och det innebär att mitt sommarlov är slut, det gäller självklart för bloggen också. Slut på sommarlov!

Hoppas ni alla haft en bra sommar och njutit lika mycket som jag har av det fina vädret och ledigheten som infunnit sig. Min sommar har varit fylld av rolig saker, småresor och äventyr. Jag har varit runt i Sverige och njutit. Firat midsommar i de småländska skogarna, varit på bröllop i Östersjöns skärgård, åkt båt i Karlskrona, ätit räkor i Smögen, besökt Stockholm, myst i Torekov och självklart varit många dagar i vackra Skåne. Jag har dessutom hunnit jobba sex veckor, så hoppas på en fet lön nästa vecka!

Men det mest spännande som inträffat, tycker jag, är att jag och min kära pojkvän har fått en lägenhet i Göteborg! Inflyttning sker under september - oktober och det kommer bli sjukt bra! Det känner jag på mig!

That's all for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar