måndag 19 april 2010

Drömmar

Hittade en artikel på aftonbladet där de tog upp de vanligaste livsmålen. Tänkte kolla om de stämmer överens med era och mina mål? Vad säger ni?

Vanligaste livsmålen
1. Gå ned i vikt Nja känns väl inte jätteviktigt just nu
2. Sluta skjuta upp saker Ja tack, mitt mål detta
3. Skriva en bok Varför inte?
4. Bli kär Är jag redan!
5. Bli lycklig Är jag också redan!
6. Skaffa en tatuering Skulle jag aldrig vilja ha
7. Dricka mer vatten Dricker tillräckligt idag tror jag
8. Gifta mig Ja, det är en önskan
9. Resa jorden runt Se många platser, är lite av ett mål ja
10. Åka på en resa utan fastställt mål Nja, känns inte som mig riktigt
11. Se ljuset i norr Nej inte speciellt lockande
12. Lära mig spanska Kan redan lite
13. Spara mer pengar Nja, känner inte att jag slösar med det jag får in, men hade inte haft nåt emot att tjäna lite mer (eller vinna på lotto)
14. Kyssas i regnet Redan gjort!
15. Fotografera mera Fotar redan ganska mycket. Räcker för min del
16. Skaffa nya vänner Det är ju alltid berikande
17. Lära mig spela gitarr Haha det är nog inte meningen att jag skall kunna sånt
18. Köpa ett hus Ja tack, men om många år
19. Bli kvitt mina skulder Har inga så det känns bra
20. Läsa fler böcker Ja, det hade varit skönt (Skönlitteratur, inte facklitteratur!)
(Källa: www.43things.com)

1 kommentar: