tisdag 27 april 2010

Förlåt!

Jag vet att jag har uppdaterat fruktansvärt dåligt de senaste dagarna. Men min kära pojkvän kom ju tillslut hem, efter väntan på askan. Så han kom hit till mig i fredags och då hade vi myskväll tillsammans. Lördagen tillbringades med Eva i stan, där vi shoppade, spelade biljard och drack öl. Framåt kvällen handlade vi mat och begav oss hem till Eva för bubbel och matlagning. Kvällen avslutades för ovanlighetens skull på Excet. Söndagsförmiddagen spenderas på halvfart, lite sega efter lördagskvällen. Men en skogspromenad hann vi med innan det var dags att åka till Halmstad för kalas med Niklas släkt. Mycket trevligt!

Igår var vi i stan igen och shoppade lite till. Jag hittade världens finaste skjorta som jag kan visa imorgon. Träffade Niklas kompis Gustaf som var i Göteborg med jobbet och lyssnade på en debatt. Idag har jag vinkat av min älskling som skulle åka hem till Skåne igen och därefter varit i skolan hela dagen. På kvällskvisten tittade Ester förbi på några koppar te och mycket snack.

Nu; Dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar