lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!

Jag har suttit och klurat på min hemtenta under förmiddagen, men känner mig nu rätt så nöjd med den. Det får helt enkelt duga. Kan ju inte sitta hela påskafton med den. Har fikat i solen på baksidan. 17 grader på termometern i skuggan, jag vet inte om det stämmer. Men det är jätteskönt! Mindre än två veckor kvar till min älskling kommer hem. Alltså nu känns det förjävla bra!

Mormor har precis kommit, hon och några till släktingar skall fira påskafton här idag. Så jag får väl gå och göra min plikt som barnbarn ;)

Hoppas att ni alla får en grym påsk!

2 kommentarer:

  1. Skönt att det är över älskling :)
    Nu är det inte heller lång tid tills vi ses!!! Ska bli fantastiskt :D

    Hoppas ni får en trevlig påskafton och att äggen är goda :) :)

    Älskar dig

    SvaraRadera