måndag 14 december 2009

Första dagen på sista veckan

Sjukt bra dag idag känns det som. Har haft flyt med det mesta och är på allmänt bra humör. Jag fick skjuts till skolan vid 12-tiden då vi träffades och diskuterade grupparbetet. Alla verkar ha koll på det dem ska göra och jag känner mig väldigt väl förbered. Har ju arbetat under helgen, och fått hjälp med grafritning av min kära pojkvän. Kan man halvslappa lite nu i början av veckan, eller hur? Hade därefter föreläsning om Lorenzkurvan och Ginikoefficienter, som just min uppgift handlat om. Detta medförde såklart att jag var väl påläst om allt föreläsaren sa.

Blev hämtad efter lektionens slut vid 15-tiden och följde med mamma till Frölunda Torg, där vi kikade på lite kläder. Jag hittade en skitsnygg vit dunjacka från Gant, men den fanns endast i strl XXL, och där är jag inte än i alla fall. ;)

1 kommentar:

  1. Trevligt att du har varit på bra humör dom sista dagarna tycker jag :)
    Nu är det inte lång tid kvar tills vi ses. :)

    Love you

    SvaraRadera