lördag 26 december 2009

Lördag!



Idag har jag varit på stan och tittat på skidbyxor, vantar, underställ, strumpor, mössor, skor m.m. Hittade tyvärr inte så mycket som jag hoppats på, tappade lusten på grund av alla människor som hade intagit stadens affärer. Hittade iaf en sport BH, två par skidstrumpor och underställ (extra varmt för jag är en frusen tös). Får väl åka in i veckan och titta lite till...

Nu under kvällen skulle jag ju egentligen gått ut, men planen ändrades då vi igår bestämde oss för att gå på bio idag istället, jag och mina bröder. Avator stod på schemat. Men efter vår trerätters middag så ändrades planen igen. Ingen av grabbarna orkade köra till stan, så vi slog oss ner framför tv:n här hemma framför Stardust. Helt okej film. Nu har pojkarna lämnat mig och jag sitter själv framför Förtrollad. Ska fylla på med mer te, see you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar