torsdag 10 december 2009

Torsdagsnatten hägrar

Haft skola hela dagen. Målade en bild på min föreläsare. Den blev sjukt fin, jag är lite stolt. Men jag lyssnade faktiskt också. Jag målade bara under tiden han gick igenom utsläpp och sånt som min pojkvän redan berättat för mig. Så missade inget viktigt. Lovar!

Här har ni honom. Fint va?

Lunchade med två tjejer i klassen som var mycket trevliga, Anna och Minna. Jag har även lyckats börja på min adventspresent, and I like it. Twilight boken, om inte alla var med på det.

Ligger dock efter i lucköppningen på min chokladkalender. Två dagar efter, men nu har jag borstat tänderna så tänker inte förstöra allt och bli brun i mun.

Träffade Frida en stund på stan efter skolan också, vi gick och tittade på julklappar, det hela slutade med att jag köpte smink (till mig själv) och Frida köpte high heels, strumbyxor och smink (till sig själv). Känns stabilt! Men trevligt var det minsann.

Sleepmode? Nej först skall jag vinna på Sudoku mot min man på Google Wave.

3 kommentarer:

  1. haha vi får väl se vem som vinner på sudoku ;)
    love you

    SvaraRadera
  2. Jag vann sist iaf!
    och man ser in i framtiden mha det som varit tidigare.
    Därför vinner jag, enligt statistiken... ;)

    SvaraRadera