tisdag 1 december 2009

ToDo list!

Speciellt under en tentapluggsvecka måste jag ha en ToDo list, för att kunna fokusera på det jag måste få gjort under dagen. Annars passerar dagen och jag missar allt, totalt. Därför skrev jag igårkväll en todo lista.

Dagens lista (Lite väl positiv, men försöka hinna med allt ska jag)

- Fixa adventsljusstaken (Lite sena på den punkten i min familj, första advent var ju i söndags.)
- Göra övningstentan två gånger till
- Göra övningar från fem kapitel i boken
- Göra en lista på "huvudämnena" vi skall kunna till tentan
- Tandläkaren
- Ringa CSN
- Kontakta studievägledaren

De rödmarkerade punkterna har jag hittills hunnit med.

Annars är jag redo för plugg nu. Har ätit en stabil frukost framför Gossip Girl och duschat och gjort mig i ordning. Hörs när jag gjort några framsteg på min lista!

Update 16.28: Nu är jag tillbaka från tandläkaren och käkat lite lunch. Back to plugg!

1 kommentar:

  1. intressant färgval på punkterna som är avklarade älskling :)

    pusspuss

    SvaraRadera