lördag 5 december 2009

Idag: Lördag!

Sorry för dålig uppdatering. Men har ju tenta idag som jag har försökt att plugga till. Har förhoppningsvis fått in allt viktigt i skallen, men man vet ju aldrig. Just nu känns det inte så, är för nervös. Tentan är ju idag klockan 14.30. Så wish me luck.

Gårdagen spenderades hemma med näsan i böckerna, och på kvällen drog jag hem till Frida för middag, idol och lussebak. Hade otroligt roligt åt när Frida tappade ut alla färdiga plåtar på marken, så lussebullarna hamnade i en enda stor hög. Men vi skrattade oss igenom kvällen. Skönt att tänka på något annat än tentan...

Min kära boyfriend är i Ottawa över helgen, så kan inte prata med honom lika mycket som jag brukar. Det är tråkigt, men å andra sidan är det himla bra att han ser sig omkring i landet han befinner sig i.

Well well, nu måste jag göra mig i ordning för dagen. Tentan börjar närma sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar