måndag 1 mars 2010

Listaaa

Dagens humör: Helt okej, lite trött

Dagens mående: Glad, känner dock extrem saknad efter min man idag.. Vissa dagar är så tyvärr...

Dagens borde: Plugga? Förbereda inför grupparbetet...

Dagens frisyr: Hög hästsvans

Dagens smink: Just nu, inget. Tidigare, mascara, puder, rouge och läppglans.

Dagens klädsel: Just nu, sovkläder. Tidigare, ser ni på bilden i inlägget nedan ju.

Dagens planer: Skulle ju fixat med lägenheten, men det blev inställt i sista sekund.

Dagens materiella vill ha: En lottovinst

Dagens fundering: Vad jag skall packa till Lanzarote nästa vecka

Dagens beroende: Inget

Dagens tråkigaste: Att jag inte lyckas slå Maries rekord i biljardspelet på facebook!

Dagens längtan: Längtar såklart efter min man som befinner sig på helt fel sida av Atlanten!

Dagens superlängtan: Kan man skriva min man här också?

Dagens tidning: Cosmopolitan skall jag minsann läsa innan jag somnar

Dagens låt: MGMT - Kids. Nice :)

1 kommentar: