söndag 26 september 2010

Alone again!

Har vinkat av min pojkvän vid centralen idag, så nu är jag ensam i lägenheten igen. Det är för tråkigt alltså. Händer ju ingenting och tv:n visar ju bara katastrofprogram på söndagar.

Helgen var i alla fall jättemysig. Min pojkvän kom i fredags, så då tog vi det bara lugnt, lagade god mat och drack bubbel för att fira att vi snart är sambo på riktigt. Lördagen började vi med att hjälpa min mormor med att putsa fönster, därefter gick vi en vända på stan och köpte lite smått och gott till badrummet och en skohylla till hallen! Vackert är det nu alltså! Kvällen började vi på restaurang Vino Pasta med Frida och hennes pojkvän Andreas. Jag åt Pasta Del Mare, så fruktansvärt gott! Därefter spatserade vi fyra till Ester och Mikaelas inflyttningsfest. Där var det fullt med folk och riktigt gemytlig stämning!

Idag tog vi en vända på stan också, fixade lite smått och gott till lägenheten. Jag köpte även en primer, och fick därmed en lite neccesär med en mascara, en annan typ av primer och en ögonskugga på köpet. Jag blev nöjd.

Nu är jag dock fruktansvärt förkyld och inte alls peppad inför skoldagen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar