tisdag 21 september 2010

It's just getting better!

Idag är det solsken över staden. Trots detta hade jag på mig gummistövlar och paraply när jag gick till skolan imorse. Men man kan ju aldrig vara säker.
Nu är jag hemma i alla fall och försöker läsa en artikel som vi skall diskutera i veckans PM. Men det händer så mycket annat. Fick precis reda på att jag klarade en tenta i internredovisning, sjukt skönt. Har samtalat med STS i förhoppning att styra upp skidresan i vinter och nu kollar jag på Topmodel. Det sistnämnda är väl visserligen helt meningslöst och absolut ingen ursäkt till att inte läsa artikeln.

Kvällen skall jag i alla fall spendera med Ester, Frida och Andreas (fridas boyfriend). Därför måste jag sluta nu, så jag får läst den där artikeln innan kvällsaktiviteterna startar!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har det trevligt älskling :)
    Saknar dig massor bara så du vet.
    Älskar dig.
    puss

    SvaraRadera
  2. Trevligt med ny inforuta om dig btw ;)
    <3

    SvaraRadera