tisdag 7 september 2010

New week

Tisdag morgon och jag har nyss vaknat. Ligger kvar i sängen och kollar nyhetsmorgon, jätteskönt att inte behöva stressa iväg till skolan. Förlåt att jag inte skrivit i helgen, men min pojkvän har varit här, så då blir det inte så mycket tid över till annat. Jag vill ju bara vara med honom när han är här! Gäller att passa på! Vi har i alla fall varit på IKEA och provlegat sängar, bestämt modell inför flytten och så där. En golfrunda hann vi med också, jag sänkte mig, så ligger nu på 21.0 i hcp. Så det känns bra, men mitt mål med att komma under 20 vet jag inte. Finns ju inte så många golfdagar kvar på säsongen. Men inget är omöjligt.

Igår var det skola hela dagen och när jag kom hem, hade jag både huvudvärk och var seg i kroppen så jag vilade mig igenom kvällen framför danska hollywoodfruar och andra intressanta program.

Snart kommer min nya telefon också! Fick sms om att den har blivit skickad igår, så borde vara i min ägo under morgondagen! Längtar massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar