torsdag 9 september 2010

Världen är på väg utför alltså

Jag tittade på den nya skandaldokusåpan på kanal 5 igår, Kungarna av Tylösand. Kan ha varit något av det äckligaste och vidrigaste jag någonsin sett. White-trash hela bunten.

Nu till något roligare, jag är klar med skolarbetet för denna veckan iaf. Vi skall ju varje vecka skriva ett PM som skall skickas in innan 23:59 på torsdagskvällen och därefter diskutera PMen på fredagen. Nu är jag färdig med det och skall bara skicka in den.

Annars sitter jag och funderar på vad man behöver handla innan flytten. Kan vara bra att åka med pappa och bunkra upp med torrvaror, mjöl och socker och sånt. Så slipper jag handla det själv. Min pojkvän åker ju bort över inflyttningsdatumet och är borta i två veckor däromkring, så allt praktiskt får jag försöka lösa all by my self. Men det skall nog gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar