torsdag 2 september 2010

Soon weeeekend! but first something else!

Stressfylld dag idag alltså. Gick upp i ottan och åkte till skolan, träffade Amanda för en hel del brainstorming. Skall ju lämna in ett PM innan kl 23:59 ikväll om en vetenskaplig artikel. Ingen jag pratat med förstår vad som gäller och vad man skall göra, alla i min grupp är lika förvirrade. Lärarens instruktioner stämmer inte överens med de instruktioner som går att finna på internet. Väldigt intressant kommer det bli under morgondagen. Vid lunchtid bar det av till mormor, för att hjälpa henne med tvätt och dylikt. Var där till femtiden när pappa hämtade upp mig och vi åkte hem. Då var det direkt till datorn som gällde för att försöka få ihop rätt antal ord om artikeln. Men nu är jag klar, PM.et är inskickat och jag har ätit laxtoast och druckit vin. Mamma fyller ju faktiskt år idag!

Imorgon seminarie med gruppen om artiklarna, därefter kommer min pojkvän. WOHO!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar