onsdag 22 september 2010

Sickness.....

Vaknade upp med världens halsont idag och än så länge har det inte försvunnit. Kände av det redan i måndags, men då enbart på morgonen. Likadant igår. Men idag är det alltså värre än någonsin. Får väl leva på te hela dagen.

Igår kom Frida, Andreas och Ester förbi en sväng och kollade in lägenheten. Har ju inte kommit i ordning än, men de verkade gilla den ändå. När Frida och Andreas skulle hem och äta, begav jag och Ester oss hem till Ester, som delar lägenhet med Mikaela bara 400m härifrån. Vi spelade lite spel och hade det allmänt trevligt. Vid halv tio-tiden begav jag mig hemåt.

Under dagen är det plugg som gäller. Måste ju skriva ett PM, som varje vecka. Denna vecka har jag valt en artikel om Kärnkraften i Sverige som jag skall analysera.

Det låter väl spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar