tisdag 12 januari 2010

Årsresumé i bilder 2009

Året inleddes i Val d'Isère där jag träffade min blivande pojkvän <3
Drack mycket öl och lärda känna goa människor
På vårkanten spelade jag en hel del golf
Lekte indian på Göteborgs gator och torg
Fann nya bekantskaper i båda gamla och unga...
Tillbringade Walk of Shame dagar i Slottskogen med Glassgubben och Mandis
Där rötna män dök upp titt som tätt
Var på Vikingafest på Marstrand
Inledde sommaren med en resa till Båstad med bästa tjejerna
Där vi för övrigt festade med Mr. Xzibit och hans gäng
Höll i vanlig ordning till på Excet
Firade traditionsenlig midsommar i Trelleborg
Lekte turist och besökte Skåne ofta
Åt räkor på en ö i västkustens skärgård
Tittade på när Frida agerade domare i Båstadtennisen
Blev överraskad av sommarregn när Boel och my darling var på besök
Festade med Mandis
Köpte brutalt snygga skor
Vi gjorde renoverade köket...
Käkade Kebab när min bästis var hemma på besök från Dublin!
Var på Skördefest på Öland i september
Inbjuden på inflyttningsfest i Mandis underbara lägenhet
Hälsade på min älskling i Kanada
Där vi gjorde Toronto mha karta
Passade på att spana in Niagara Fallen
Hälsade på min älskling och hans familj över jullovet
Julafton firades dock hemma med min familj
Jag och mamma gjord världens finaste pepparkakshus
På nyårsafton dansade pappa med en hund... ?




Det var det året! En grymt bra år, men jag har förhoppningar om att 2010 kommer bli ännu bättre! Let's do it.

4 kommentarer:

  1. Tycker det är liiiite dåligt att jag och mackan inte är med där på vårkanten :O

    SvaraRadera
  2. Haha true true. Håller jag med. Dessvärre fastnade ni inte på några bilder. Jag tror jag har en på dig när du sover ungefär... Haha!

    SvaraRadera
  3. Haha vadå, duger inte bilden med kemi-brillorna?

    SvaraRadera
  4. Alex, du har ju noll koll! För det första är den bilden från Kemin, vilket innebär hösten 08! (Inte 2009 med andra ord) och för det andra försvann den när min mobil dog... :( Det var en förlust må jag säg.

    SvaraRadera