tisdag 19 januari 2010

Nollgradigt

Idag är det inte lika kallt som det varit innan, när jag vaknade visade termometern bara någon minusgrad och det skall idag hålla sig runt nollstrecket. Första dagen med tunnare jacka! Skönt att lämna den stora jackan hemma. Dagens planering ser rätt trevlig ut tycker jag.

För det första har jag och min älskling varit tillsammans i åtta månader nu, det är det bästa med dagen såklart! <3

Nu under morgonen skall jag skriva klart analysen av ekonomiartikeln, har snart bara en timme på mig eftersom min nya kurs Ledarskap i offentliga organisationer börjar klockan tio. Lunch med Josephine klockan 12, därefter börjar ledarskapskursen igen vid 14, och när den är slut är klockan 16 och det är då planerat att jag skall möta upp med mamma, pappa och min farbror som är i stan och äta på restaurang. När jag väl är hemkommen blir det till att sätta sig med hemtentan som skall in på fredag. Så det finns en hel del att göra idag, men det skall nog gå bra!

2 kommentarer: