torsdag 21 januari 2010

Torsdag

Kom till skolan strax efter 8 imorse, satt då och jobbade med hemtentan, men saknar fortfarande ca 100 ord, och vettiga källor. Därefter en onödig föreläsning i ledarskap, som tyvärr bara kändes som slöseri med tid. Letade upp ett ledigt hörn i skolan där jag satte mig med dator och anteckningar och letade upp några fler källor. Har några nu, men skulle behöva några till innan jag känner mig helt nöjd. Nu vid 15.00 skall jag träffa Amanda för en sen lunch, innan jag måste registrera mig på franskakursen. Den börjar ju 18.00 och det kan ju vara en fördel att vara registrerad innan. Så jag kommer tyvärr inte vara hemma förrän klockan 22.00 ikväll, eftersom jag valt att vänta tills jag får skjuts hem, vilket innebär 45 minuter efter franskan slutat. Men som ni förstått har jag ju att göra, så det går ingen nöd på mig skall ni se! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar