onsdag 20 januari 2010

Hej hej hej!



Så här glad är jag när jag sitter i skolan och pluggar. Det går framåt i alla fall. Har lämnat in analysen av artikeln och fått godkänt. Har än så länge skrivit drygt 500 ord, och skall få ihop 850 - 1100, så har kommit drygt halvvägs i alla fall. Det känns bra!

Träffade Simon här i skolan, som precis börjat första terminen på mitt program, det var trevligt med lite socialt avbrott i studierna.

Lisa hörde av sig angående bastu ikväll, men jag svarade varken ja eller nej, med tanke på min hemtenta. Känner jag att jag kommit långt när kvällen närmar sig hade det varit mysigt, men studierna måste ju tyvärr gå först, eller hur ;)

Nu skall jag läsa färdigt Metro och sedan återgå till skrivandet. Börjar tyvärr bli hungrig så får se hur länge koncentrationen håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar