måndag 25 januari 2010

Sorry för dålig update

Har inte uppdaterat bloggen under helgen, men har haft mycket annat att tänka på. I fredags efter att hemtentan skickats in, begav jag mig in till stan för middag hos Amanda med mina goingar, Frida och Sofie. Väldigt gott och väldigt trevligt, gick därefter en sväng till Excet, men jag kom hem i bra tid ändå. Tog taxi till dörren och låg i sängen när klockan var halv tre.

Morgonen därpå, gick jag upp, men kom inte längre än till badrummet då jag plötsligt svimmade utan någon som helst förvarning. Min mamma som också var i badrummet blev vettskrämd och jag mådde fruktansvärt hela dagen. Än idag känner jag mig inte helt hundra, tyvärr.

Men har tagit en lugn morgon och skall nu sätta igång med grupparbetet vi skall ha gjort tills imorgon. Handlar om att återberätta ett kapitel i boken Leadership in organizations. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar