torsdag 14 januari 2010

Soon

Snart är det ju som ni förstått tentadags för mig, på lördag. Därför hinner jag tyvärr inte uppdatera så mycket på bloggen. Men om det händer något spännande utöver mitt pluggande lovar jag att kasta in ett inlägg.

Dagen har tillbringats på Handelshögskolans bibliotek, med kalkyleringar, bokslut och redovisningar. Känns överkomligt faktiskt. Börjar få rätt så bra grepp om det hela. En välförtjänt paus vid lunch blev det. Laxburgare i Saluhallen med Amanda som smakade utsökt. Vi hann även med en snabbis på Kungsgatan och NK innan det var dags att återvända till skolbänken igen. Var hemma vid kvart i sex då det blev middag med familjen. Nu sitter jag i min säng framför TV:n och har tittat på Halv åtta hos mig, nu visas Made in Sweden. Får se om jag orkar göra något vettigt sista delen av kvällen, eller om jag blir kvar här framför TV:n.

See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar