torsdag 19 november 2009

6 Månader!


Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 6 månader! Vi träffades ju egentligen den 6.e januari, men tog det lugnt och stillsamt i början. Så blev inte tillsammans förrän 19 Maj. Han är i alla fall bäst! Me like! :)


Idag bör jag ta den där sprutan, är ju ändå ledig idag.. Så funderar på att cykla ner till vårdcentralen och få det gjort. Dock hänger regnet i luften och det enda transport medel som bjuds är cykel... Ska ju jobba imorgon så är lite orolig för bieffekterna som kan komma. Inte så kul att vara sjuk, den enda dagen på hela månaden man får chans att jobba ju... Men det är väl bättre att ta den nu, så jag inte blir smittad och måste ställa in resan till alperna eller något annat hemskt!

2 kommentarer:

  1. Älskar dig så oftanligt mycket min fina.

    Du är underbar

    puss

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dig också :) Puss

    SvaraRadera