torsdag 12 november 2009

LISTA

Jag gillar listor, så tar därför en lista och besvarar (istället för att exempelvis studera)

Var i hela världen skulle du helst befinna dig just nu?
På en halvskuggig restaurang i ett varmt land med solglasögon på näsan och pojkvännen mitt emot mig.
Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?
Angelina Jolie
Vilken egenskap önskar du att du besatt?
Jag skulle vilja kunna sjunga fantastiskt vackert
I vilken färg är ditt drömhus målat i?
Vitt tror jag bestämt
Vilket är det finaste namn du vet?
Det ändras hela tiden, beror för mycket på personen
Vilket är det bästa ordet som finns?
Älskar
Om du bara fick äta en sak resten av livet, vad skulle det då vara?
Fruktansvärt svår fråga, men måste nog säga fisksoppa.
Vilket språk är det vackraste du vet?
Italienska
Vilken bok ligger på nattduksbordet just nu?
Tusen strålande solar
Vilken årstid gillar du bäst?
Svensk sommar är härligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar