torsdag 12 november 2009

Ännu en lista...

Vad blir ditt namn baklänges?
Aras
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, det kan man nog säga
Första sporten du gick på?
Började spela tennis när jag var fem
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu?
17 december för då kommer min pojkvän hem från Kanada där han varit i 4 månader
Hur gammal har du tänkt bli?
Tills jag känner mig färdig, tillfreds med livet
Har du haft vattkoppor?
Japp
Vad drömde du inatt?
Att jag och Amanda satt och shottade i en hotellbar. Överlyckliga och berusade.
Vilken tv-serie är bäst?
Gossip Girl, The Hills och The City drar jämt.
Vad åt du senast?
Frukost, en macka med skinka, en med ost och en med leverpastej. Till det en kopp te.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att någon jag älskar skall dö, eller att jag inte får leva ett liv jag önskar i framtiden
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nej
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu är det bäddat med vitt
Bikini eller baddräkt?
Bikini!
Riktig gran eller plastgran?
Riktig såklart. Borde inte ens vara en fråga!
Tänt eller släckt när du ska sova?
Spelar inte så stor roll. Är jag trött, kan jag sova var som, när som, hur som.
Vill du bli president?
Om jag hade brunnit för viktiga frågor så självklart
Har du spelat tjej i en teater?
Japp, en bambatant (som skulle vara biroll, blev helt plötsligt huvudrollen)
Har du gråtit i skolan någon gång?
Nej det har jag inte
Sjunger du på toa?
Haha, nej det gör jag inte
Vilken färg har din jacka?
Den som jag använder oftast nu när det är kallt, är mörkblå

Använder du långkallingar?
Ja, det är klart. Speciellt om jag är på skidsemester!
Är du höjdrädd?
Nej, jag gillar höjder
Vilket land vill du åka till?
Många många länder.
Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Haha ja, han är ju min pojkvän

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja
Har du fått någon komplimang idag?
Ja, brukar få komplimanger varje dag av mina kära pojkvän
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Nja, polare är väl att dra det lite långt. Men hälsar i alla fall på de flesta.
Vilka språk talar din mamma?
Svenska, hon klarar av engelskan på semester också, och i Alperna chockade hon familjen med att prata tyska med frun vi bodde hos.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Öronen?
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Tar nog 17 minuter hem från stan, vilket innebär att mitt svar blir IGÅR!
Gay?
Nej
Minns du din/dina musiklärares namn?
Ja det gör jag
Hur bra är din syn?
Gjorde synundersökning i somras. Fick då utlåtandet att jag såg bättre än de flesta. Så bra antar jag!
Har du varit på ett party?
Ja det är klart.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Inget jag funderat över. Skrämmer mig inte jättemycket, men känner inte att det är något jag vill göra.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jaha, vad kul för dig. Lycka till!
Har du varit utomlands?
Japp, senast för en månad sen. Då i Kanada.
Har du sett din bästa vän naken?
Ja
Vilket är det bästa bröllopet du vart på?
Min kusins bröllop på Österlen gillade jag skarpt. Nu fyra år sedan dock.
Vad var den senaste drömmen du minns?
Den inatt som jag berättade om tidigare…
Vilken tid gick du upp i morse?
Svår fråga. Gick upp 07.50 och hälsade på snickarna. Vaknade igen vid 10 när mamma ringde. Sov en timme till innan jag gick upp och gjorde frukost.
Vad ska du göra i helgen?
Eventuellt AW imorgon. Men inget står skrivet i sten.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
”Mobbat, är det inte min så är det din, ser fram emot att du kommer in igen. Love you. Puss”
När var du riktigt sjuk senast?
Riktigt sjuk är man ju typ aldrig. Förkyld är jag däremot rätt ofta.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det var nog kvällen i Båstad när dansgolvet var packat och jag tog på Erik Segerstedt, Patrik Ekwall, Danny Saucedo. Räknas Xzibits livvakt?
Vad finns i din bakficka?
Ingenting
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Hade nog precis somnat då…
Vad är det första du gör på morgonen?
Stänger av mobilalarmet och önskar jag kunde få sova tio minuter till… bara tio…?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar