söndag 29 november 2009

SÖNDAG!

Redan söndag. Tiden går så fort ibland, och ibland inte alls. Igår var en väldigt bra dag, fick mycket gjort med skolarbete på dagen, har ju tenta på lördag, och på kvällen dök mina gudföräldrar upp på middag. I samma veva kom Frida och Ester, dock inte på middag utan mer gemytligt häng.

Jag och Frida

Ester och jag

Vi tittade på I taket lyser stjärnorna och åt mängder med chips, dipp och drack julmust varvat med te. Filmen var sådär, lite mer inriktat på en yngre målgrupp tror jag. Men vi pratade mest om allt och inget, så det gjorde inte så mkt.

Filmen vi såg

Idag är det första advent och det vankas promenad med Lisa innan det är dags för en heldags pluggning igen. Ligger lite efter i studerandet denna kursen, tyvärr. Så har en vecka på mig att jobba järnet.

Min kära vän Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar