torsdag 26 november 2009

Redan torsdag

Veckorna går så fort, idag är det redan torsdag. Innebär snart helg. Innebär en vecka kvar till tenta? Känns som jag precis börjat kursen. Jag förstår inte var all tid tar vägen?
Idag är det i alla fall exakt tre veckor kvar tills min darling kommer hem till Sverige! Det är sjukt bra! Blommorna har börjat hänga lite nu, men jag håller hoppet uppe och byter vatten, ställer ut dem över natten o.s.v. Får se hur länge de orkar stå...

Tänkte göra ett ryck här hemma och få lite ordning, känns fortfarande inte som vi kommit i ordning helt efter snickarna. Men först skall jag nog bege mig till Vårdcentralen för vaccinet. Om jag får ta det denna gång vill säga. Hoppas er torsdag är fylld med lite roligare saker än sprutor, städning och pluggning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar