fredag 6 november 2009

Here we go again...

Dagen blev inte riktigt som planerat. Blev lite sen på morgonen så flyttade fram min föreläsning till grupp B egentligen. Den var schemalagd senare, så min fika med Amanda kunde vara lite längre. Det var mycket trevligt måste jag säga. Efter fikan hade jag övningstillfälle i Mikroekonomi, det var lätt matte som gicks igenom, men ändå skönt att vara där. Vid tretiden begav mig till pappas jobb för att få skjuts hemåt när dagen var slut. Men eftersom pappa inte slutar så tidigt så satt jag och gick igenom lite föreläsningsanteckningar och strukturerade upp alla papper till kursen. Skönt att ha gjort det.

På vägen hem svängde vi förbi Systembolaget för lite vin och fiskavdelningen för lite räkor. Så nu har jag fått en god middag och inväntar min pojkvän för lite Betapet spel. Har på Idol lite i bakgrunden, men har inte följt det så har ingen koll. Men kanske är trevligt att se ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar