söndag 8 november 2009

Fars dag

Idag åkte vi till Göteborg för att äta på restaurang (fortfarande inget kök alltså) och eftersom det ändå är Fars Dag nöjde sig inte mina föräldrar med pizza eller hämtmat. Inte mig emot iofs, så jag duschade och klädde om snabbt, blev röd klänning från Forever21 i Toronto, skyhöga klackar från NK och självklart min fina päls från HM också.

Hamnade på en grekisk restaurang på Linnégatan, där jag tog en lammgryta. Smakade gott, men godast var Tzatzikin och Mythosen! Därefter åkte vi hem och jag blev avsläppt hos Ester där hon och Lisa drack te framför "..Och så kom Polly".

Jag gjorde de sällskap och vi hade en trevlig kväll med mycket snack och mycket te. Nu är jag hemma igen, och snart redo för sängen. Lite Skype med älsklingen först bara... ;)








3 kommentarer:

  1. Skype is the shit
    love you
    puss

    SvaraRadera
  2. Indeed it is. :)
    Love you too. Puss

    SvaraRadera
  3. Åh, den outfiten vill jag se helkroppsfoto på! :) Du är snygg! Lovw!

    SvaraRadera