torsdag 5 november 2009

This is it!

Torsdag, klockan är nästan lunch. Jag åt dock frukost relativt sent, så lunchen får vänta för min del idag. Idag vaknade jag till klockan 8.00, då huset fylldes med byggarbetare (okej tre stycken, men ändå) så ringde jag till min kära pojkvän som befinner sig 6 timmar bakom oss, tidsmässigt. Han var på väg hem från en utekväll. Trevligt med ett litet morgonsamtal med honom.

Sedan somnade jag om faktiskt, men vaknade när byggjobbarna började låta mycket. De river ju det som finns kvar av köket innan allt det nya skall in. Käkade frukost i min säng, framför The Hills och The City! Älskar de programmen!

Nu har jag kollat facebook, slötittat på tv, läst några bloggar och funderar över dagens planering. Har egentligen inget speciellt att göra idag förutom skriva ut kursplaneringen och lite mer papper inför mikroekonomi kursen.

Så antagligen kommer jag uppdatera om en stund igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar