onsdag 4 november 2009

Snart så..

Så här såg min ToDo list ut tidigare idag;

Dagens ToDo list!
- Välja nya kort som skall framkallas DONE (Även skickat in dem för framkallning)
- Stryka alla mina nytvättade kläder DONE
- Plocka i ordning på mitt rum DONE
- Dammsuga DONE
- Ev. Byta sängkläder DONE (vädrade till och med... )
- Börja läsa tusen strålande solar
- Kolla på The Hills och The city DONE

De två sista punkterna på listan är kvar, men klockan är ju bara 18, och de två punkterna är ju de roligaste! Känns bra att jag lyckats beta av listan!

Ikväll blir det McDonalds mat... Vi har ju som sagt inget kök eftersom vi skall göra om hela köket, så vi är lite begränsade när det kommer till matlagningen den närmsta veckan. Åt ju pizza i måndags, kebabtallrik igår vid lunch, igår till middag blev det färdiggrillad kyckling och pommes och så idag McDonalds... Snacka om nyttig kost!


3 kommentarer:

  1. UUUUUUUUUUURSÄKTA!? Gör ni om vårt tehak? :( Kommer man inte känna igen sig? Orolig Jos

    SvaraRadera
  2. Hahaha japp, det ser inte direkt ut som vanligt nu.. Helt tomt!
    Men det kommer bli bättre än innan! Lovar tekväll när allt är på plats! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag är nervös det ska jag sägas.

    SvaraRadera