tisdag 6 oktober 2009

3!!!!!

Alltså jag har lämnat in min fina mobil på lagning på 3, för att den har tappat kopplingen med minneskortet. Så först när jag skulle lämna in den på Kungsportsplatsen, så sa hon att de inte hade några lånetelefoner inne. Fine, tänker jag och vandrar bort till Nordstaden. Samma sak möts jag av där. Som tur var skulle jag till Kungsbacka igår, där de också har en tre affär, så jag begav mig. Lycka! De har en lånetelefon. Jag får en! Nöjd går jag därifrån med min nya lånetelefon, en svart ganska ful skype-telefon. Försöker sätta på den, men det går inte. Suck, kanske slut på batteri, tänker jag. Men blir lite lätt irriterad för att expediten lämnat ut en oladdad telefon, jag behöver ju den nu. Sätter mig på ett café, lånar uttaget och laddar. Ingenting händer. Går tillbaka till affären och ber om en ny, hon ger med sig och ger mig en ny. Woho den fungerar. Så nu ikväll, när batterinivån är på rött, skall jag ladda den och då fungerar inte laddaren. Tillslut när jag tryckt, vickat, lirkat på kontakten står det att den laddar. Fungerar i cirka två minuter, och lägger sedan av att ladda igen. Jag får väl sitta här hela natten och lirka varannan minut så jag har en fulladdad telefon imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar