måndag 12 oktober 2009

To be or not to be...

Morgonen har sprungit förbi mig, vet inte var all tid tar vägen. Men klockan har i alla fall inte passerat tolv. Det känns bra. Jag är fullt i ordning, påklädd nyduschad och så vidare. Har till och med hunnit ta bort mitt halv avskavda nagellack. Då känner man sig betydligt fräschare!

Skall åka en sväng med mamma och handla, inget roligt dessvärre, utan bara nödvändiga saker. Måste idag börja planera vad jag skall ha med mig lite smått, så man kan se till att ha allt rent och färdigstruket. Snart åker jag ju!

Innan dess, har vi hela veckan framför oss! Jag skall hinna gå i skolan, jobba, ha tekväll med mina babes, fira Amanda som fyller gammal, och packa då såklart. Så det finns att göra innan veckan är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar