lördag 31 oktober 2009

Spöktimme

Snart är det spöktimme, och idag är det ju Halloween. Spännande...
Jag är i alla fall hemma ikväll, eftersom jag var ute igår och har tenta på måndag så har jag inte råd att förlora en till pluggdag. Är ni inte stolta?

Har precis halvtittat lite på en film som gick på tv ikväll, Tre systrar och en mamma tror jag den hette. Lite speciellt men helt okej lördagsunderhållning.

Min katt tar upp halva min säng ikväll. Undrar hur sömnen kommer att påverkas. Imorgon klockan 8 på morgonen (!) kommer en man hit (eller flera, ingen aning) och skall riva köket eftersom det nya köket kommer i veckan. Mamma och pappa och våra gäster från Småland har pysslat med att bära bort tallrikar, bestick, glas, kryddor m.m. från köket hela kvällen... Jag kommer bli väckt jättetidigt! Inte alls kul...

Bäst att försöka få lite sömn. Hoppas alla ni andra har roligt i era kostymer och klädnader inatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar