onsdag 14 oktober 2009

Bibblan idag alltså...

Sitter på Handels nu och skriver rent lite föreläsningsanteckningar så jag slipper ha med mig hur mycket papper som helst till Kanada. Igår arbetade hela dagen, på ett lager, därav min uteblivna bloggning. Har i alla fall skrivit en jättelång ToDo lista som jag skall hålla mig till under veckan. Får se hur det går med det. Men innehåller i alla fall 16 punkter och jag har klarat av 4 igår kväll, känns stabilt.

Sitter och läser på gp.se, nu har de beslutat sig för trängselskatt även i Göteborg. Usch, så vill de ha de på flera olika zoner. Jag kan gå med på innerstaden bara, för att få bort trafiken och allt därifrån, men de vill även ha en betalstation betydligt längre ut, redan innan man är inne i stan. Det känns helt fel tycker jag.

Annars är det Bloms födelsedag idag, så jag tycker alla skall gratta henne för hon är smashing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar