lördag 31 oktober 2009

Seg morgon..

Gårdagen var grymt rolig. Tack alla inblandade! Marie, Eva, Amanda, Sofie och Frida. Ni är bäst. Grattis till Lisa som firar ett år med sin Kristoffer idag. Det är mysigt.

Igår började vi i alla fall kvällen hemma hos Eva, med den otroligt goda maträtten, Pasta Bolognese. Vi drack bubbel, lyssnade på Britney, Darin och Lagy Gaga. Tittade lite på Idol (mest Amanda och Sofie) och sällskapade. Sedan dök Frida upp vid 22-tiden och en stund därefter drog vi oss mot Avenyn. Vi beslutade oss för Excet, som vanligt. Kändes bra att vara tillbaka. Tack Simon som gav mig en ny drink när jag bad om lite extra socker! Tappade bort alla mina vänner, hittade en gammal kompis som jag dansade en stund med, innan jag beslöt mig för att åka hemåt. Letade en sista gång efter mina vänner, men de var spårlöst borta så jag tog bussen hem(!) Inte sista bussen utan näst sista bussen (!)

Idag är jag lite trött, men klockan är ju bara 11 än så länge. Har några timmar på mig att piggna till på innan det är dags att sätta igång med pluggandet, igen. Det tar aldrig slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar