onsdag 28 oktober 2009

Ligger så efter...

Nu ligger jag efter i min planering. Skulle vid den här tiden ha pluggat i flera timmar hade jag tänkt. Ställe klockan på 9, men kom inte upp ur sängen förrän halv elva! Gjorde lite frukost, och nu sitter jag här. Skall bara uppdatera och sedan ta tag i mitt liv.

Dagen som följer kommer att fyllas med ekonomistudier, försöker plugga så mycket som möjligt innan helgen, så jag kan spendera tid med min bästa kompis som kommer hem på besök från Dublin i en vecka. Men har tenta på måndag, så kan tyvärr inte fokusera på henne helhjärtat.

Min pojkväns bror, kommer antagligen komma förbi och hämta sin dator som jag tog med från Kanada, och sedan ikväll får familjen besök från småland. Jag har lovat att hinna dammsuga lite innan de kommer, så inte huset ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig när de anländer.

Well... I'm off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar