fredag 23 oktober 2009

Redan fredag

Igår var vi som sagt vid Niagara fallen och tittade. Väldigt mäktigt att se och känns kul att ha varit där. Staden som låg i anslutning till fallen, var väldigt turistig. Man fick Las Vegas känsla av att promenera på gatan, där det erbjöds vaxmuseeum, skräckhus, minigolf i rymden, o.s.v. Ett av husen var byggt som att det låg ner, ett höghus med New York taxi i botten och King Kong i toppen. Jag tror ni förstår vad jag menar...

Efter flera timmars bussåkande var vi äntligen tillbaka hemma, tog lite rester från gårdagen eftersom vi inte orkade gå till affären efter att vi gått så mycket hela dagen. Sedan somnade vi relativt tidigt.

Idag beger vi oss till Toronto för lite shopping, och för att se staden. Inatt bor vi på hotell mitt i staden, eftersom jag åker från Toronto imorgon eftermiddag. Så sista gången jag har tillgång till datorn nu alltså. Nästa gång vi hörs är när jag är hemkommen på svensk mark. Söndagkväll alltså! Ha det bra tills dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar