lördag 10 oktober 2009

Brum brum

Dagen håller på att passera, jag förstår inte var tiden tar vägen alla dagar. Visst är det jobbigt att tiden går så himla fort, men på ett sätt är det skönt. Nu är det ju bara en vecka kvar tills jag åker till Kanada. Har kanske lite undermedveten resfeber, eftersom jag drömde att jag missade ett flyg, visserligen var resan inplanerad till Dublin, men ändå. Kom på att jag inte packat, 20 minuter innan flygets avgång. Så fick lite stressigt, men han tyvärr ändå inte. Sorry Marie! ;)

Har tillbringat morgonen med en långfrukost, som började i sängen, sedan flyttades ut till köksbordet där jag tillbringade en lång stund med att ögna igenom kanske 10 ex av Svensk Damtidning. Min mormor är prenumerant nämligen.

Därefter långdusch, och sedan en övningskörningstur till Kungsbacka. Tvungen att inhandla lite vin för kvällen, så passade bra att övningsköra dit. Fick öva på att parkera, och backa ut från parkeringen också. Kändes bra!

Ikväll blir det middag med några söta tjejer. Får se hur kvällen fortlöper! Må väl! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar