lördag 3 oktober 2009

Tack Blom!





































För en otroligt trevlig kväll! Me likey!
Amanda bjöd igår på en fantastisk inflyttningsfest, med hembakat bröd, kakor, snacks, godis, bål och sist men inte minst VÄRLDENS GODASTE FISKSOPPA! (Jag åt fyra portioner, trots att jag var mätt efter första). Kvällen var i alla fall mycket trevlig. Blandat med folk från alla håll och det var en väldigt lyckad kväll. Tyvärr var jag tvungen att dra mig vid midnatt, för att vara pigg idag. Med tanke på tentan imorgon. Så missade tyvärr vidare utgång, men jag hade i alla fall mycket trevligt innan dess!

Puss Fröken Blom, för att du är en så fantastiskt bra värdinna!


Update;
Hade ju lovat en dagens outfit bild; Men hann aldrig ta någon så försöker beskriva den!
Svarta stövlar från Din sko. Svarta tunna strumpbyxor. Svart klänning från Paris, Kate&I (MQ), svart kofta från Lindex. Vit pälsjacka från H&M och svart väska från DKNY. Inte så värst färgglatt, men ack så fint ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar