torsdag 8 oktober 2009

Biblioteksnörd

Godmorgon godmorgon... Idag tillbringar jag min förmiddag på biblioteket. Föga spännande. Så sitter här och sammanställer anteckningar från föreläsningarna tidigare i veckan och sammanfattningarna jag gjort av boken Vår ekonomi. Kom hit vid 8-tiden, men biblioteket öppnar inte förrän vid halv nio, så har pluggat i en knapp timme nu. Tiden går rätt fort, trots att jag inte har roligt. Vid halv tolv skall jag möta Amanda för lunch, det skall bli nice! Därefter föreläsning till 17 i eftermiddag och sedan möter jag upp mamma för biobesök. Kan bli en bra dag det här.

Läste Boels blogg i morse, hon fick mig på bra humör redan då!

Sedan har min darling tenta idag också, så vi måste önska honom lycka till!

Update; Sarah kommer nog medverka på lunchen också! Trevligt trevligt!

1 kommentar:

  1. Tack för alla lyckönskningar my love :)

    älskar dig
    puss puss

    SvaraRadera