onsdag 7 oktober 2009

Today is the day..

Mina mysiga strumpor!
Mitt nya halsband. Guldkedja med texten 'Love'

Har varit i skolan hela förmiddagen, därefter lunchtime på "nya" Espresso House i stan med Amanda. Sedan hängde vi på stan, och jag införskaffade ett nytt halsband och bling bling till min ipod. ;)
Stötte ihop med andra Amanda och hennes mamma på NK där de stod och konverserade med Julia. Göteborg är stort. Not! Så följde med mor och dotter på en sväng på stan, innan jag avvek för att inhandla present till min kära far som fyller år på fredag. Mötte sedan upp med min mamma, och vi tog en snabb sväng på stan, köpte lite till presenter till pappa och fick sedan ett par supermysiga strumpor. De mjukaste jag någonsin känt på.
Så nu här hemma har jag ätit, pratat med pojkvännen, pratat med bästisen, (båda på skype), den ena befinner ju sig i Kanada och den andra i Dublin, spelat betapet, tittat på Gossip Girl och The City och snart är det läggdags! Okej, inte så snart men relativt sett i alla fall...

1 kommentar: