söndag 11 oktober 2009

Solskenssöndag

Önskar jag att det hade varit idag, men det är det tyvärr inte. Endast 8 grader varmt (kallt), och det känns lite som att regnet hänger i luften. Hade söndagen bjudit på solsken, hade jag velat spela golf. Är lite sugen idag faktiskt. Men får se vad dagen har att erbjuda istället.

Gårdagen var hursomhelst mycket trevlig. Middag hemma hos Maria, där vi började med kex och varm ostdipp, med touch av krabbsmak. Förrätten bestod av morotsmousse och getostkex, sedan fläskfilé med pasta och avslutningsvis chokladkaka och glass. Allt var väldigt gott! Duktiga vänner jag har som kan laga så fin mat! Vi hade hela tiden på matchen i bakgrunden, men var väl inte överdrivet fokuserade på vad som hände på rutan. Vi ägnade oss istället åt en match i Galenpanna, där man har två lappar instuckna i ett band som sitter runt huvudet. Ena lappen visar en person, och andra en plats. Så skall man ställa frågor och så vidare för att komma fram till rätt svar. Jag vann! Avslutningsvis tittade vi på Baksmällan, och sedan tog jag bussen hem! Tack för en mycket trevlig kväll tjejer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar