måndag 5 oktober 2009

Mondaay


Har idag varit på introduktionskurs till den nya kursen under hösten. Ekonomisk politik i öppna ekonomier heter den. Sounds fab, don't you think!?
Men den nya föreläsaren verkar dock mycket bra, humoristisk och beläst. Härlig kombination det där. Efter det lånade jag en av kursböckerna, Vår Ekonomi, den andra skall jag låna av Amanda. Good girl den där!
Avverkade en timme på stan med Ester, sprang in i henne helt random på Handels så gjorde vi sällskap en stund vid lunchtid. Åkte sedan till Kungsbacka, lämnade in min telefon, fick en FUL LÅNETELEFON från 3. Inte okej. Sedan hem med mamma. Så sitter här med ful telefon och stökigt rum. Har i alla fall pratat några minuter med älskling på Skype. Bra skit det där! ;)


update; Jag är inte så butter som jag ser ut... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar